SON GELİŞME

Fenerbahçe’de Muriqi dönemi yeniden başladı

0 Yorum Yapıldı
Bağlantı kopyalandı!
Fenerbahçe’de Muriqi dönemi yeniden başladı

1994 doğumlu golcü oyuncu, kendisini 3 yıllığına Fenerbahçe’ye bağlayan sözleşmeye imza attı. Chobani Stadı’nda düzenlenen imza törenine Kulüp Başkanı Aziz Yıldırım, yöneticiler ve futbol direktörü Oğuz Çetin de katıldı.

[eii post_id=”11563″ theme=”1″]

Benzer Haberler
Bakan Şimşek: Dezenflasyon hedefimiz doğrultusunda çalışmayı sürdürüyoruz
Bakan Şimşek: Dezenflasyon hedefimiz doğrultusunda çalışmayı sürdürüyoruz
Fenerbahçe’de Muriqi dönemi yeniden başladı
Fenerbahçe’de Muriqi dönemi yeniden başladı
Başkent Akşamları “Çayyolu Yaz Sahnesi” ile şenleniyor
Başkent Akşamları “Çayyolu Yaz Sahnesi” ile şenleniyor
Bisiklet turu ve millî maç heyecanı Yeşilay’da yaşandı
Bisiklet turu ve millî maç heyecanı Yeşilay’da yaşandı
Caretta Carettalar için Boğazkent’te temizlik seferberliği
Caretta Carettalar için Boğazkent’te temizlik seferberliği
Tüketici güveninde yükseliş sürüyor: Haziranda son iki yılın zirvesi
Tüketici güveninde yükseliş sürüyor: Haziranda son iki yılın zirvesi
21 Yıllık Tecrübesi ile Magazin Dünyasında Tek
Life Magazin

Türkiye’nin en güçlü kalemleri ile 21 Yıla Yakın Magazin Gazetecilik deneyimi ile sizlere. Reklam & işbirliği : ismail.usta@gmail.com WhatsApp : +90 542 7783256

Copyright © 2011 - 2026 Tüm hakları Life Magazin'de saklıdır. Magazin Haberleri